kaksi opiskelijaa kasvihuoneessa katsomassa kännykkää.

Uudet opiskelijat kasvitieteellisellä puutarhalla

04.10.2023 17:00 - 20:00

Hei yliopistomme uusi opiskelija!

Tiesitkö, että Turun yliopistolla on upeita tiedematkailupaikkoja, kuten kasvitieteellinen puutarha? Tai oletko miettinyt, mitä Turun yliopistossa tehdään luonnonmonimuotoisuuden edistämiseksi? Me haluamme kutsua sinut Ruissaloon tutustumaan Turun yliopiston kasvitieteelliseen puutarhaan sekä kuulemaan ja keskustelemaan tästä tärkeästä teemasta.

Tervetuloa uusien opiskelijoiden iltaan Turun yliopiston kasvitieteelliseen puutarhaan keskiviikkona 4.10. klo 17.00-20!

Klo 17.15-18.00 Tervetulosanat (Seminaarisali, puutarha)
o Turun yliopiston teot monimuotoisuuden säilymisen eteen ja luontokadon välttämiseksi.
o Turun yliopiston tiedematkailukohteet
o Miten voin opiskelijana päästä mukaan edistämään ympäristöasioista yliopistoyhteisössämme?
Klo 18.00-19.45 Vapaata kiertelyä sisäpuutarhassa (Sisäpuutarha)
Klo 18.00-19.45 Iltapalaa tarjolla (Seminaarisali, puutarha)

Ilmoittautuminen

Tapahtuma sisältää ilmaisen sisäänpääsyn kasvitieteelliseen puutarhaan. Tapahtumaan mahtuu 50 ilmoittautunutta, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jos ilmoittautuminen on täynnä, ilmoittaudu tästä varasijalle. Ilmoitamme teille, jos paikkoja vapautuu. Tai ilmoitamme muusta tarjouksesta kiinnostuneille koskien kasvitieteellistä puutarhaa.

Saapuminen

Ruissalon kasvitieteelliseen puutarhaan pyöräilee noin 30 minuuttia Turun keskustasta. Puutarhalta löytyy runsaasti ilmaisia parkkipaikkoja. Föli-bussi nro 8 kulkee suoraan kasvitieteellisen puutarhan parkkipaikalle. Föli nro 8 lähtee Puutorilta. Ehdit hyvin mukaan ohjelmaan klo 17.35 lähtevällä bussilla (ajomatka on n. 25 minuuttia).

Katso Fölin reittioppaasta tarkemmat tiedot.

Tapahtumasta lisätietoja antaa Aliisa Wahlsten.
Ota yhteyttä: alalwa@utu.fi | +358 50 440 7384