Ohjausosaamisen perusteet 5 op, 2023-2024 verkko-opintoina

Ilmoittaudu mukaan osallistujille maksuttomaan täydennyskoulutukseen Ohjausosaamisen perusteet 5 op.

Täydennyskoulutus on tarkoitettu varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijoita ohjaaville tai ohjaaviksi haluaville varhaiskasvatuksen opettajille sekä varhaiskasvatuksen maisteritutkinto-opiskelijoille. Koulutuksesta saat eväät varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijan harjoittelun ohjaamiseen.

Koulutus toteutetaan valtakunnallisena verkkokurssina lukukauden 2023-2024 aikana. Voit suorittaa kurssin oman aikataulusi mukaan. Alla kuva opintojen suorittamisen aikataulutuksesta syyslukukauden tai kevätlukukauden aikana. Jos haluat kysyä tarkemmin verkko-opintojen suorittamisesta, ota yhteyttä oman yliopistosi vastuuopettajaan/opettajiin.

Vastuuopettajat

Helsinki: Heidi Chydenius, Jaakko Hilppö (etunimi.sukunimi@helsinki.fi)

Tampere: Arttu Mykkänen, Susanna Itäkare (etunimi.sukunimi@tuni.fi)

Jyväskylä: Tarja Liinamaa, Tuulikki Ukkonen-Mikkola (tarja.liinamaa@jyu.fi; tuulikki.t.ukkonen-mikkola@jyu.fi)

Oulu: Maria Peltola (etunimi.sukunimi@oulu.fi)

Itä-Suomi: Tiina Kuutti (etunimi.sukunimi@uef.fi)

Turku: Anitta Melasalmi, Tarja-Riitta Hurme (etunimi.sukunimi@utu.fi)

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen verkkokurssille tapahtuu kunkin yliopiston oman ilmoittautumislinkin kautta.

HY: ilmoittautuminen

UEF:  ilmoittautuminen

JY: Ilpo-linkki jo työelämässä oleville

JY: Sisu-linkki JY:n maisterivaiheen opiskelijoille

Tuni:

TY: ilmoittauminen (Lähetettyäsi ilmoittautumisesi lataa itsellesi kouluttajakirje Webropolin kiitos ilmottautumisestasi -sivulta)

OY: ilmoittautuminen jo työelämässä oleville

Ilmoittautumisaika on 7.8.2023 – 30.4.2024.