Ohjausosaamisen perusteet verkossa kevät 2023

Ilmoittaudu mukaan osallistujille maksuttomaan täydennyskoulutukseen  Ohjausosaamisen perusteet 5 op.

Koulutus toteutetaan valtakunnallisena verkkokurssina kevätukukauden 2023 aikana.

Täydennyskoulutus on tarkoitettu varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijoita ohjaaville tai ohjaaviksi haluaville varhaiskasvatuksen opettajille sekä varhaiskasvatuksen maisteritutkinto-opiskelijoille. Koulutuksesta saat eväät varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijan harjoittelun ohjaamiseen.

Ilmoittautuminen verkkokurssille tapahtuu kunkin yliopiston oman ilmoittautumislinkin kautta. Ilmoittautumisaika on 12.12.2022-15.1.2023

Linkit ilmoittautumiseen

Helsingin yliopisto

Itä-Suomen yliopisto