Tervetuloa harjoittelijat norssiin!

Uusi opiskelijaryhmä on taas aloittamassa (kuvassa on muutamia  harjoittelijoita keskikerroksessa). Osa heistä voi suorittaa opetuksensa kansainvälisenä harjoittelujaksona englannin kielellä. Opiskelijat tutustuvat oppilaisiin, seuraavat opetusta, suunnittelevat ja ideoivat parhaita oppimismenetelmiä sekä saavat opettajiltaan ohjausta ennakkoon ja jälkikäteen. Harjoittelujaksot ovat tärkeitä, koska ne ovat tulevan työn ydinosaamisen antoisimpia osioita ja kasvattavat vähitellen opettajan vastuulliseen työhön. Alussa tunnelmat ovat aina odottavia, mutta kun tullaan tutuiksi, aika oppilaiden kanssa kuluu nopeasti. Opiskelijat antavat hyvän opetuksen lisäksi koko kouluyhteisölle myös iloisen ja innostavan ilmapiirin. Yhdessä tekemisessä on voimaa!