Turvallisuus ennen kaikkea!

NYT on norssissa turvallista, kun Puolustusvoimilla on harjoitus Raumalla. Heillä on toimintaa koulun vieressä olevassa rakennuksessa. Meistä kaikista on ollut mukava kohdata ystävällisiä sotilaita. Vaikka tietenkin aseet kuuluvat heidän varustukseensa, ei se ole ollut yhtään pelottavaa. Heitä koulutetaan huolehtimaan kaikkien turvallisuudesta.

Ensi viikko on liikenneturvallisuusviikko ja silloin me muistamme, että huolehdimme itse turvallisuudestamme joka päivä. Pyörät pitää olla kunnossa! Kävellen tai muuten liikkuen pitää muistaa olla tarkkana! Pimeneviin päiviin voimme jo varautua etsimällä heijastimet. Onneksi monilla koululaisilla on jo heijastavia reppuja. Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme ihan jokaisena koulupäivänä!