Verkostoitumista, vaikuttamista ja raumalaisia perinteitä

Torstaina ja perjantaina 2.-3.2. meille kokoontui oppilaskunnan ja opiskelijakunnan hallituksen jäseniä sekä ohjaavia opettajia Suomen eri harjoittelukouluista. Vieraita oli Turusta, Tampereelta, Helsingistä, Oulusta, Rovaniemeltä sekä Joensuusta.
Päivien aikana pääsimme verkostoitumaan luomalla uusia ystävyyssuhteita, jakamaan ideoita ja ajatuksia ideariihissä sekä pohtimaan tapahtumien järjestämistä. Lisäksi vieraat saivat lounaaksi lapskoussia, pääsivät opastetulle kierrokselle Vanhaan Raumaan sekä viettivät illan kulttuuritalo Posellissa.

Meidän oppilaskuntamme hallituksen jäsenistä 12 osallistui tapahtuman järjestämiseen aktiivisesti. He hoitivat upeasti monta vastuutehtävää toimien mm. juontajina, kouluesittelijöinä ja ryhmänvetäjinä.
Seuraavassa oppilaskunnan hallituksen kokouksessa osallistujat pääsevät jakamaan uudet ideat ja ehdotukset koko meidän hallitukselle. Kevään aikana kuulemme myös siitä, mitä tapahtumajärjestämisestä opittiin ja millaisia juttuja päivien aikana oppilaat suunnittelivat…