Skip to content
HYBRIDI
  • Etusivu
  • Hankkeesta
  • Vertaisryhmät
  • Fokusryhmät
  • Yhteystiedot
  • Tapahtumat
  • Blogi
  • Podcastit

Blogi

Vastuullisen yrityksen brändin rakentaminen ja viestintä fokusryhmätapaamiset
Työntekijöiden vastuullinen kohtelu yrityksissä
Yksi keskeinen osa vastuullista yritystoimintaa on työntekijöiden vastuullinen kohtelu. Tähän sisältyy myös se, että yrittäjä suhtautuu itseensä vastuullisesti huolehtien esimerkiksi...
Vastuullisen yrityksen brändin rakentaminen ja viestintä fokusryhmätapaamiset
Minkälainen on vastuullinen yrityskulttuuri?
Yrityskulttuuri voi muodostua yritykselle tutkimusten mukaan merkittäväksi kilpailueduksi, jos se on harvinainen ja vaikeasti kopioitavissa. Yrityskulttuuria on vaikea muuttaa. Erityisesti...
Sosiaalisen median markkinointi pienen yrityksen tukena
Sosiaalisen median merkitys yritysten viestintäkanavana asiakkaiden suuntaan on korostunut viime vuosina. Harva yritys pitää sosiaalisen median markkinointia täysin turhana, mutta...
Miten saada kuluttajat ostamaan ympäristöystävällisiä tuotteita?
Kuinka paljon kuluttajien ostopäätöksiin vaikuttaa, pitävätkö he jotakin tuotetta tai palvelua ympäristön pitkän tähtäimen hyvinvointia edistävänä vai ei? Kysymykseen ei...
Mikroyritysten vastuullisuus – arvolatautunut toimintaympäristö
Kirjoitus on julkaistu alun perin Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin blogissa. Moni yrittäjä on viimeisten viikkojen, kuukausien tai jopa vuosien...
Vastuullisia valintoja
Vastuullisuus on sana, joka tänä päivän nouse yhä enemmän esiin keskusteluissa ja tuntuu, että vastuullisuutta yhä enemmän edellytetään meiltä kaikkialta,...

HYBRIDI

HYBRIDI

Ota yhteyttä

Uni TurkuKerttu Saalasti instituuttiVipuvoimaa EUEU sosiaalirahasto

Tietosuojaseloste

Saavutettavuusseloste | Tietosuojailmoitus