Täydennyskoulutus

Mitä voi opiskella?

Meillä voit suorittaa yksittäisiä kursseja (2 op), sosiaali- ja terveydenhuollon johtamisen pätevyyden (30 op),
laatukoulutuksen (10 tai 15 op) tai erikoistuvien lääkärien ja hammaslääkärien kouluttajien koulutuksen (3 op).

Kuka voi opiskella?

Pohjakoulutusvaatimusta ei ole. Kokemus sosiaali- ja terveydenhuollon käytännön työskentelystä on eduksi. Lisätietoja saa Medimercin henkilökunnalta.

Huomioithan, että erikoistuvien lääkärien ja hammaslääkärien kouluttajien koulutus on suunnattu vain Länsi-Suomen yhteistyöalueen erikoistuvia lääkäreitä ja hammaslääkäreitä kouluttaville erikoislääkäreille ja erikoishammaslääkäreille sekä koulutuslääkäreille.

Koulutuksen kustannukset?

Koulutus on maksullista täydennyskoulutusta, yhden kurssin hinta on 300 € (+ alv). Laajempiin kokonaisuuksiin lisätään rekisteröitymismaksu, joka laskutetaan koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä.

Erikoistuvien lääkärien ja hammaslääkärien kouluttajien koulutus on osallistujille maksuton.

Miksi meille?

• Meillä voit kehittää osaamistasi työelämälähtöisesti
  • Olemme yliopistollinen toimija ja tarjoamme opintopisteytettyä koulutusta
  • Asiantuntevat kouluttajat