Hae meille töihin! Etsimme ONNI-hankkeeseen projektiasiantuntijaa

Etsimme projektiasiantuntijaa ONNI on turvallinen koulu –hankkeeseen, jossa luomme tutkimusperustaista mallia oppilaitosturvallisuuden kehittämiseen ja arviointiin sekä implementoimme mallia pilottikouluissa. Tehtävään voi hakea 25.9.2022 klo 23.59 saakka Turun yliopiston sähköisellä hakulomakkeella.

Hankkeessa etsimme ratkaisuja, joilla perusopetuksen oppimisyhteisöjen turvallisuuskulttuurista saadaan henkilösidonnaisuuden sijaan aiempaa yhteisöllisempää; nykyisen sirpaleisuuden sijaan yhtenäisempää ja aikaisempaa monipuolisempaa henkilökunnan osaamisen kehittyessä ja myös oppilaiden osallistuessa oppimisyhteisönsä turvallisuuskulttuurin ylläpitämiseen ja edistämiseen. Työ alkaa 1.10.2022 ja päättyy 31.10.2023.

Hae tehtävään täältä!

Tehtävänkuvaus

Projektiasiantuntijan työtehtäviin kuuluu monipuolinen kattaus laajan hankkeen toimintojen edistämiseen kuuluvia tehtäviä:

• viestintään liittyviä tehtäviä: erityisesti tiedeviestintä
  • tutkimukseen liittyviä operatiivisia ja hallinnollisia tehtäviä
  • hankkeen toteuttamiseen, hallintoon ja raportointiin liittyviä tehtäviä, johon sisältyy erityisesti hankkeen arkiston ja ajantasaisten dokumenttien ylläpitotehtäviä
  • hankkeen kokousten sihteerinä toimimista

Projektiasiantuntija toimii kiinteässä yhteistyössä hankkeen muiden työntekijöiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Työtehtävässä on mahdollisuus saada monipuolisesti kokemusta laajan hankkeen hallinnosta ja koordinaatiosta sekä tutkimukseen liittyvistä tehtävistä.

Edellytämme sinulta

• soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • kokemusta hanketyöstä tai työskentelystä korkeakoulussa
  • kokemusta digitaalista viestintäohjelmista ja alustoista
  • kokemusta tiedottamisesta
  • hyviä vuorovaikutustaitoja
  • sujuvaa suomen ja perustasoista ruotsin kielen taitoa

Toivomme sinulta

Vastuullista ja oma-aloitteista tehtävien hoitoa yhteistyössä hankkeen johtajan ja muiden työntekijöiden kanssa sekä joustavuutta siirtyä työtehtävästä toiseen hankkeen toimintojen,  aikataulujen ja rahoittajan edellyttämällä tavalla.

Lisäansioiksi katsotaan

• kokemus henkilökohtaisesta tieteellisestä tutkimustoiminnasta
  • sujuva englannin kielen taito

Palkkaus ja koeaika

Tehtäväkohtainen palkkaus määräytyy yliopistojen muun henkilöstön palkkausjärjestelmän mukaisesti. Projektiasiantuntijan tehtävän vaativuustaso on MV08 (2 640,49 €). Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa, joka on työsuhteen alussa tyypillisesti 6-17 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta. Palkka määritellään työsuhteen alussa henkilön pätevyyden ja kokemuksen perusteella.

Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Hakuohjeet

Hakemukset tulee jättää viimeistään 25.9.2022 (klo 23:59) yliopiston sähköisellä hakulomakkeella.

Hakemukseen tulee liittää:

• CV
  • Julkaisuluettelo

Ohjeet Suomen Akatemian julkaisuluettelomallin mukaisen julkaisuluettelon laatimiseksi: https://www.aka.fi/julkaisuluettelo/

Lisätiedot

Lisätietoja tehtävästä antaa projektikoordinaattori Emilia Luukka, emilia.luukka@utu.fi

Lisätietoja rekrytointiprosessista antaa henkilöstöasiantuntija Laura Nieminen, launie@utu.fi, p. +358 29 450 2990