Puutarhailta on yhdistävä elämys

Puutarhailtaa vietettiin Seminaarinmäellä 22.9.2021. Tämä perinteinen tapahtuma on hieno kodin ja koulun yhteistyömuoto. Paikalla oli yli satapäinen joukko. Mukana oli lapsia, huoltajia, isovanhempia, koulun ja opettajankoulutuslaitoksen henkilöstöä, harjoittelijoita, puutarhan väkeä ja kiinnostuneita kaupunkilaisia. Hienoa oli kohdata myös kaupunginvaltuuston edustajia. Kaikki kiinnostuneet ovat aina tervetulleita!

Kakkosluokkalaisten pirteä musiikkiesitys loi heti alkuun tilaisuuteen hyvän tunnelman. Reippaat kuudesluokkalaiset toteuttivat yrittäjyysprojektiaan ja heidän mehiläispesistään saamaansa hunajaa myytiin runsaasti. Myös omenat puista tekivät kauppansa, ja hyötykasvimaa, kukkamaa ja kasvihuone löysivät ihastelijansa. Seminaarin puutarha ainutlaatuisena elämyskeitaana keskellä kaupunkia elää ja voi hyvin! Turvataan sen olemassaolo ja puutarhaillat jatkossakin!

Lue lisää puutarhasta oppimisympäristönämme normaalikoulun sivuilta.