Rauman norssissa turvallisuus on tärkeä asia!

Olemme tehneet jo vuosia työtä koulumme kehittämiseksi turvalliseksi fyysisenä ympäristönä ja hyvinvoivana yhteisönä. Tänä lukuvuonna olemme mukana ”ONNI on turvallinen koulu”- hankkeessa, jota Opetus- ja kulttuuriministeriö rahoittaa. Siksi tämän lukuvuoden kehittämisessä näkyy myös ONNI-hankkeen logo.

Uusin oppilaiden ja koulun turvallisuusryhmän kanssa yhdessä tehty diasarja on koulun piha-alueen turvallisuuteen liittyvä. Tutustukaa turvallisuusohjeisiin kuvien kautta! Koulun Työrauhapaketti ja siellä olevat järjestyssäännöt ja ohjeet kannattaa myös lukea. Linkki Työrauhapakettiin.

Turvallisuudesta saatte tietoa Wilman kautta lähetettävistä viesteistä ja tiedotteista ja seuraamalla näitä turvallisuusuutisia nettisivuillamme.

Mukavaa syksyä kaikille oppilaille, huoltajille, opettajille ja muille koulun työntekijöille sekä kaikille, jotka pidätte huolta meistä koulussa tai koulun ulkopuolella!

Kaikki me yhdessä luomme ja ylläpidämme turvallista koulua, koulutietä ja takaamme kasvu- ja opiskelurauhan!