Nyt on aika liittyä jokonomien virtaan

JOKO43 valmistui kesäkuussa ja  16 uutta jokonomia jatkoi omaa johtamistyötään päivitetyin ajatuksin. Vielä vuotta aikaisemmin toisilleen vieraat ihmiset verkottuivat tiiviiksi luottamukselliseksi ammatilliseksi ryhmäksi, tuottivat yhdessä uusia ajatuksia ja jakoivat omia kokemuksiaan. Oleellista oli arvostava ja asioille utelias vuorovaikutus. Toimialasta tai kokemuksesta huolimatta haasteet ja tyytyväisyyden aiheet ovat johtamisessa kutakuinkin samat. Todensimme jälleen kerran, että luottamusverkostot ovat tärkeitä välillä yksinäisessä johtajan työssä.

Johtamiskoulutuksista saamamme palautteen mukaan moni kokee, että koulutuksella saadaan päivitettyä hyvin liiketoiminnan kokonaiskuvaa ja nähdään uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Näistä seuraa se, että päätöksentekokyky on voimistunut, näkökulmat monipuolistuneet ja oman tiimin aktivoiminen on lisääntynyt.

Lokakuussa alkaa seuraava ryhmä, johon valitaan parhaillaan viimeisiä osallistujia. Odotan kiinnostuneena, millaisia ovat tämän ryhmän vahvuudet. Koska asiat kehittyvät nopeasti ja tulevaisuus antaa meille valtavasti uusia mahdollisuuksia, jäänkin odottamaan mielenkiinnolla tulevan ryhmän keskusteluja ja businessoivalluksia. Istuuko sinun lähelläsi joku, jonka olisi hyödyllistä ryhtyä jokonomiksi?

Kerttu Autio

joko43