Kestävä johtaminen ja liiketoiminta -ohjelma
Aloitus: keväällä 2025
Kesto: 5 kuukautta
Koulutuspäivien määrä: 4,5
ECTS: 5
Kestävä liiketoiminta ja johtaminen -ohjelma on yritysten ja organisaatioiden johdolle suunnattu koulutusohjelma, joka antaa osallistujille mahdollisuuden tarkastella ja kehittää liiketoimintaa sekä omaa johtajuutta kestävyys ja vastuullisuus näkökulmat huomioiden.
Ohjelma:
- auttaa jäsentämään kokonaiskuvaa kestävyysmurroksesta ja kestävän ja vastuullisen liiketoiminnan johtamisesta
- antaa näkemystä, osaamista ja työkaluja kestävän liiketoiminnan edelläkävijyyteen ja ennakoivaan muutosjohtamiseen
- kehittää kykyä tarkastella liiketoimintamalleja aito kestävyys ja luontovaikutukset huomioiden
- tarjoaa simulaatiotyöpajojen myötä dynaamisen prosessin vastuullisen päätöksenteon kehittämiselle
- mahdollistaa puolen vuoden mittaisen johtajana kehittymisen ja ohjatun yrityskohtaisen kehittämissuunnitelman laatimisen
Koulutusohjelmaan voi osallistua useampia osallistujia kustakin mukana olevasta yrityksestä ja organisaatiosta. TSE exen ohjelmiin osallistuneille alumneille valmennus on ajankohtainen lisämahdollisuus liiketoimintaosaamisen kehittämiseen. Valmennus linkittyy muiden ohjelmiemme tapaan jo olemassa olevaan koulutusyhteistyöhön ja koulutuspolkuihin.
Strateginen ennakoinnin johtaminen -ohjelma
Aloitus: lokakuu
Kesto: 5 kuukautta
Koulutuspäivien määrä: 8
ECTS: 10
Hinta: 6 900€ (+ alv)
Ohjelmassa vahvistat ja kehität tulevaisuusajattelua, vaikuttavaa ennakointi-ja strategiatyöskentelyä sekä osallistavaa kehittämisprosessien johtamista. Ohjelma antaa sinulle ja organisaatiollesi valmiuksia vastata muuttuvan toimintaympäristön haasteisiin. Saat käytännön osaamista systemaattisen ja dynaamisen ennakoinnin hyödyntämisestä osana organisaation strategista suunnittelua ja päätöksentekoa.
Hankintojen strateginen johtaminen -ohjelma
Aloitus: marraskuu
Kesto: 6 kuukautta
Koulutuspäivien määrä: 11
ECTS: 10
Hinta: 8 400€ (+ alv)
Ohjelma on suunnattu hankinta-alan ammattilaisille. Sen tavoitteena on kehittää organisaatioiden hankintojen strategisen johtamisen osaamista ja avartaa mm. toimittajakannan johtamisen keskeisiä periaatteita. Osallistujat saavat tuoreinta tutkimukseen perustuvaa ja käytäntöön sovellettavaa tietoa sekä osaamista oman yrityksensä hankintatoimen kehittämiseen.