Osallistujakokemuksia: Mitä hyötyä on JOKOsta?

Miksi käydä JOKO-johtamiskoulutus?

JOKO:n käyneet kertovat mitä hyötyä koulutuksesta on ollut. Kokemuksia muista ohjelmista voit lukea muista artikkeleista.

”Yksi yhteinen haaste: ihmisten johtaminen”
”Lähdin hakemaan JOKOsta uusia ideoita sekä laajempaa näkemystä liiketoiminnasta ja esimiestyöstä. Kurssin osallistujat koostuivat hyvin erilaisista organisaatioista. Näihin ihmisiin ja organisaatioihin tutustuminen oli kurssin tarjoama ehdoton rikkaus. Kullakin toimialalla on toimintaympäristöstään johtuvat erilaiset haasteet voitettavanaan. Meillä kaikilla osallistujilla oli kuitenkin yksi yhteinen haaste, ihmisten johtaminen. Keskustelut työelämän kokemuksista kurssilaisten ja luennoitsijoiden kesken olivat antoisia ja vahvistivat sekä laajensivat omaa osaamista esimiestyössäni.”

Antti Setälä /Kenttäpäällikkö / Kesko Oyj

”Kaipasin uusia näkökulmia ja työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen”
”Kiinnostuin JOKOsta koska kaipasin uusia näkökulmia ja työkaluja liiketoiminnan kehittämiseen ja johtamiseen – sekä aikaa ajatustyölle. Työarki on sen verran tiivistä, että koin haastavaksi löytää tilaa uuden tiedon etsimiselle, jalostamiselle ja pähkäilylle – vaikka juuri tätä johtamisen kehittyminen ja liiketoiminnan uuden luominen vaatii onnistuakseen.nHain ja sain JOKOsta sekä henkilökohtaisella tasolla että työhöni Veritas Eläkevakuutuksessa upeita ja ennen kaikkea käytännössä hyödynnettävää tietoa ja työkaluja. Se, mitä en ollut osannut odottaa oli kanssaopiskelijat: JOKOssa käydyt keskustelut eri aloilta, taustoilta ja kokemusmaailmasta tulevien ihmisten kanssa oli antoisaa ja arvokasta. JOKO on laadukkaasti toteutettu johtamisen oppikokonaisuus, jossa sekä itseni että Veritas Eläkevakuutuksen asettamat toiveet täyttyivät.”

Anne-Mari Angervo /Suunnittelupäällikkö / Veritas Eläkevakuutus