PREIN – Flagship on Photonics Research and Innovation

The Innovative Doctoral Education Ecosystem for Photonics (I-DEEP) -konsortion tavoitteena on kouluttaa uutta sukupolvea väitöskirjatutkijoita valoon perustuvien teknologioiden alalla. I-DEEP on osa Fotoniikan tutkimuksen ja innovaatioiden lippulaivaa (PREIN, prein.fi), joka johtavana kansainvälisenä fotoniikan tutkimuskeskuksena on sitoutunut tekemään tieteellisiä läpimurtoja, joilla vastataan maailmanlaajuisiin haasteisiin, ja edistetään talouskasvua edistämällä teollisuuden teknologiasiirtymää.

Tutkimusalat: Integrated optics, Optoelectronics, Plasmonics, Organic materials, Biophotonics, Lasers, Nonlinear optics, Spectroscopy, Communication, Imaging, Photovoltaic, Nanostructures & Nanomaterials, Quantum optics, Waveguides & optical fibers Printed optics MOEMS

Hakuaika: 20.3.-15.4.2024

Tohtorikoulutuspilotin työsuhteiset tehtävät alkavat 1.8.2024 tai 1.1.2025.

LUE LISÄÄ JA HAE NYT

Turun yliopiston yhteyshenkilö: kollegiumtutkija Kimmo Luoma

PREIN-tohtorikoulutuspilottia koordinoi Tampereen yliopisto.

Katso lisätietoa ohjelman englanninkielisiltä sivuilta.

(Kuva: Hanna Oksanen / Turun yliopisto)