Näkymä ruokalasta. Etualalla tarjoilulinjasto, takana ihmisiä pöytien ääressä, ikkunoista näkyy vihreä metsä

Etsimme catering-yhteistyökumppaneita

Turun yliopisto on toistaiseksi luopunut oman keittiöhenkilökunnan palkkaamisesta ja ruokapalvelujen tarjoamisesta Kevon tutkimusasemalla työskenteleville tutkijoille, opiskelijoille ja muille kävijöille. Asemalla on majoitustilojen yhteydessä keittiötiloja asemalla vierailevien omaan käyttöön. Tutkimusasemaa käyttävät kurssi- ja kokousryhmät tarvitsevat kuitenkin ateriapalveluja ja etsimme nyt näitä ryhmiä varten catering-yhteistyökumppaneita.

Pyydämme alueen mahdollisilta ateriapalvelujen tuottajilta ilmaisuja mielenkiinnosta tuottaa ateriapalveluja Kevon tutkimusasemalle catering -tyyppisesti, sekä esimerkkejä tarjoiluista hintoineen.

Palvelua haluavat asiakkaat (pääosin suomalaisia ja ulkomaisia yliopistoja) toimisivat suoraan palveluntarjoajan asiakkaina, joten lopullisen palvelun sisältö, aikataulu ja hinta on kulloinkin suoraan asiakkaan kanssa sovittavissa. Tutkimusasemalla tulisi kuitenkin olla tiedossa halukkaat palveluntarjoajat sekä vierailijoille etukäteen kerrottavissa oleva arvio hintaluokasta ja palvelun tasosta.

Tutkimusaseman aktiivisin sesonki on touko-syyskuussa, mutta myös kevättalvi (helmi-huhtikuu) on suosittua kurssiaikaa.

Aseman ruokalaan mahtuu kerralla n. 50 ruokailijaa, joita varten asemalla on tarjoilulinjasto sekä normaalisti varusteltu laitoskeittiö. Tyypillisesti aseman vieraille on tarjottu aamiainen (klo 7.45-8.45, lounas (klo 11.45-12.45) ja päivällinen (klo 16:45-17.45). Joidenkin ryhmien kohdalla on tarvetta maastoon mukaan otettaville lounaseväille. Kysyntää on myös kahvituksille ja illallisille.

Tarjouspyyntö ja lisätietoja: asemanjohtaja Otso Suominen, puh: 040 4860282, otso.suominen@utu.fi