Oikotie rekrytointiin CV-pankin avulla
Turun yliopiston työelämäpalvelut tarjoaa työnantajille mahdollisuutta löytää uusia osaajia suoraan CV-pankista. CV-pankissa on jo yli 1700 Turun yliopiston opiskelijaa.
Urakummien sponsoroima työelämäpalkinto jaettiin psykologian opiskelijoiden Fobia ry:lle
Työelämäpalkintoa haki yhteensä yhdeksän ainejärjestöä. Palkinnon mahdollistavat työelämäpalveluiden urakummi- ja partneriyritykset, jotka haluavat tukea opiskelijoiden työelämätoimintaa.
Idea Group Oy sai Thomas-ryhmäanalyysista työkaluja tiimityönsä kehittämiseen
Arvoimme alkukesästä Thomas-ryhmäanalyysin yhdelle onnekkaalle organisaatiolle ja voitto osui tällä kertaa Idea Group Oy:lle.
Työnantajien tyytyväisyys yliopistoharjoitteluun huikeat 98 %
Kuormittavatko projektit ja sesonkiluontoinen työ tiimiäsi? Kaipaatteko kehitystyön tueksi tuoreita ideoita ja asioiden tarkastelua uudesta näkökulmasta? Ota avuksi yliopistoharjoittelija!
Kaipaatko lisää ymmärrystä tiiminne toimivuudesta?
Arvomme yhdelle tiimille maksuttoman Thomas-ryhmäanalyysin! Thomas-ryhmäanalyysin avulla voit viedä ymmärryksen tiiminne yhteistyöstä ja toimivuudesta uudelle tasolle.
Varsinais-Suomen Yrittäjät ja Turun yliopisto solmivat työelämäkumppanisopimuksen
Varsinais-Suomen Yrittäjien ja Turun yliopiston yhteistyö tiivistyy entisestään tiistaina 2.3.2022 solmitun työelämäkumppanisopimuksen myötä.
Haluatko ratkaisun ongelmiisi?
Jututimme viime kesän ja syksyn aikana monia Turun alueen yrittäjiä ja yrityspäättäjiä. Keskusteluissa toistui halu tavoittaa opiskelijoita aiempaa paremmin.
Mietitkö miten saisit houkuteltua tuoreita osaajia yritykseesi? Me tiedämme.
Osallistu webinaariimme torstaina 8.12. klo 9-9.30. Webinaarin sisältö: Mitä yliopistosta valmistuvat kaipaavat työelämältä Yleisimmät ongelmat työpaikkailmoituksissa ja vinkit niiden taklaamiseen...
Rekry tarjoaa tilaisuuksia näkyä opiskelijoille – helmikuinen työnhakupäivä sai kiitosta yrityksiltä
Työnantajan tunnettuus ja hyvä maine korostuvat, kun kilpaillaan osaavasta työvoimasta ja halutaan tavoittaa sopivimmat osaajat.