Konsultaatiopäivässä ylläpidät ja vahvistat osaamistasi Ihmeelliset vuodet -ryhmänohjaajana

Ihmeellisten vuosien kansallinen kotipesätiimi järjesti maaliskuussa vanhemmuusryhmänohjaajien konsultaatiopäivän Helsingissä. Voit katsoa päivän tunnelmia oheiselta videolta.

Ihmeelliset vuodet -vanhemmuusryhmänohjaajaksi kouluttaudutaan kolmen päivän menetelmäkoulutuksessa, jossa saa valmiudet lähteä ohjaamaan ryhmiä vanhemmille. Hyvin usein koulutukseen osallistujat aloittavat käytännön harjoittelun eli vanhemmuusryhmien ohjaamisen pian koulutuksen jälkeen.

Menetelmäohjauksella tuetaan ryhmänohjaajia monissa käytännön kysymyksissä ja varmistetaan laadukas, menetelmän mukainen työ. Peruskoulutuksen ja menetelmäohjauksen lisäksi omaa osaamistaan voi ylläpitää ja vahvistaa konsultaatiopäivässä, joita järjestetään kaksi kertaa vuodessa.

Konsultaatiopäivä on tarkoitettu säännöllisesti ryhmiä ohjaaville ryhmänohjaajille, jotka haluavat vahvistaa omaa osaamistaan. Päivän aika vahvistetaan laadukkaan ryhmänohjaamisen taitoja koko ryhmää osallistavien harjoitusten ja videotyöskentelyn avulla. Se on myös paikka jakaa ryhmänohjaajien kokemuksia ja saada uusia oivalluksia omaan ohjaustyöhön.

> Ilmoittaudu syksyn 2024 konsultaatiopäivään