Ihmeelliset vuodet -ryhmänohjaajien kansallinen koulutuspäivä 22.5.

Koulutuspäivän ohjelma.

Ihmeelliset vuodet -ohjelman ryhmänohjaajien kansallinen koulutuspäivä järjestetään 22.5.2023 Turussa. Koulutuspäivä koostuu aamupäivän teemakohtaisista työpajoista ja iltapäivän seminaarista. Tapahtuma on maksuton.

Aika: ma 22.5.2023 klo 9-16
Paikka: Turun yliopisto, Medisiina D (Kiinamyllynkatu 10, Turku)

Ihmeellisten vuosien ryhmänohjaajien kansallisessa koulutuspäivässä kuullaan viimeisimpiä uutisia ohjelmasta, jaetaan kokemuksia ja hyviä käytäntöjä eri alueilla sekä kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja koulutuksen ja tutkimuksen näkökulmasta.

Aamupäivän työpajat pidetään Medisiina D:n Skooppi 1 ja 2 -luokkahuoneissa klo 9-11 ja niihin voi ilmoittautua oman kiinnostuksen mukaan. Teemat liittyvät ryhmänohjaamistaitoihin, tarjottavaan menetelmätukeen ja seurantajärjestelmän käyttöön.

Iltapäivän seminaari pidetään Turun yliopistossa Medisiina D -rakennuksessa Alhopuro-salissa klo 12-16. Seminaarissa kuullaan ensimmäisen suomalaisen Ihmeelliset vuodet -kouluttajan esittäytyminen sekä puheenvuoroja ohjelman uusista työkaluista, ADHD:sta ja vanhemmuuden tuesta tutkimuksen näkökulmasta sekä ajankohtaisia kuulumisia niin Suomesta kuin Seattlestakin.

Iltapäivän seminaarin ohjelma tarkentuu ja se toimitetaan ilmoittautuneille toukokuussa. Seminaarissa on kahvitarjoilu.

Ilmoittautuminen maksuttomaan tapahtumaan on käynnistynyt. Lämpimästi tervetuloa ryhmänohjaajat ja muut asiasta kiinnostuneet!

Tilaisuuden järjestää Ihmeelliset vuodet kotipesätiimi Turun yliopiston Lastenpsykiatrian tutkimuskeskuksesta.

> Ilmoittaudu mukaan 17.5. mennessä!