BASIC-mainos.

Ilmoittaudu syksyn Ihmeelliset vuodet -vanhemmuusryhmän ohjaajakoulutukseen

Ihmeelliset vuodet -vanhemmuusryhmän ohjaajakoulutus BASIC järjestetään syksyllä 4.-6.11.2024 Helsingissä Original Sokos Hotel Triplassa.

Koulutuksessa osallistuja saa eväät lähteä ohjaamaan Ihmeelliset vuodet -vanhemmuusryhmiä. Koulutuksen aikana käydään läpi ryhmämuotoisia työtapoja, joiden avulla voidaan lisätä vanhemman ja lapsen positiivista vuorovaikutusta ja vähentää lapsen negatiivista ei-toivottua käytöstä.

Osallistujat saavat koulutuksessa valmiudet lähteä ohjaamaan omia vanhemmuusryhmiä.

Osallistuja saa tietoa ohjelman kannalta keskeisistä ryhmänohjaukseen liittyvistä asioista, kuten vanhempien tukemisesta ja kannustamisesta, käytännön harjoitteiden ohjaamisesta ja materiaalin käytöstä.

Koulutus on suomenkielinen ja kouluttajana toimii Ihmeelliset vuodet -mentor Nina Simola.

> Ilmoittaudu koulutukseen

> Lue lisää koulutuksesta