Ihmeelliset vuodet -ryhmänhallinnan ryhmänohjaajien täydennyskoulutus (Online TCM -konsultaatio)

Järjestämme joulukuussa 2020 Ihmeelliset vuodet -ryhmänhallinnan (TCM) ryhmänohjaajille täydentävän koulutustilaisuuden. Konsultaation kesto on 3 tuntia 15 minuuttia ja se järjestetään poikkeuksellisesti Zoom-etäyhteyden avulla Covid-19 rajoitteista johtuen.

Konsultaatio on interaktiivinen täydennyskoulutus ryhmänhallinnan työpajakoulutuksia säännöllisesti vetäville ryhmänohjaajille. Konsultaatiossa käydään videoesimerkkien avulla yhdessä oivalluttavin työtavoin läpi laadukkaan ryhmänohjaamisen taitoja. Koulutus on tarkoitettu ryhmänohjaajille, jotka haluavat aktiivisesti kehittää omaa ryhmänohjaamistaan ja/tai valmistautuvat sertifioitumiseen.

Konsultaation aikana katsotaan yhdessä videoita kolmen osallistujan omista ryhmänohjaustilanteista, joista kouluttaja antaa myönteistä, rakentavaa palautetta ja ohjausta. Videoiden avulla koko koulutusryhmä pääsee osaksi oivalluttavia keskusteluja ja peilaamaan niitä omiin kokemuksiinsa. Konsultaatiossa kerrataan ohjaamisen kannalta keskeisiä työmuotoja ja niiden toteutustapoja. Mikäli haluat näyttää oman videosi (noin 10 min) ja saada palautetta, lisää siitä tieto ilmoittautumislomakkeeseen. Voit myös laittaa ennalta kysymyksiä ja toiveita kouluttajalle ilmoittautumislomakkeeseen.

Huomioithan, että konsultaatiossa on rajattu osallistujamäärä.

Konsultaatio

Ajankohta: 2.12.klo 15-18.15
Toteutustapa: Zoom-etäyhteydellä
Kouluttaja: Jamila Reid, Incredible Years Trainer pääorganisaatiosta
Tilaisuuden kieli: englanti
Osallistujamäärä: max 14 osallistujaa
Järjestäjä: Lastenpsykiatrian tutkimuskeskus, Turun yliopisto
Hinta: 100 euroa + alv 24% /osallistuja
Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/S/98F1C326A783591A

Lämpimästi tervetuloa syventämään Ihmeelliset vuodet -osaamista!

Kati Granlund
Lastenpsykiatrian tutkimuskeskus