Voimaperheet-ohjelmista järjestetään kertauskoulutuksia terveydenhoitajille keväällä 2024

Tervetuloa kertaamaan lasten käytösongelmien ehkäisyyn kehitetyn Voimaperheet-toimintamallin sekä raskaudenaikaisen masennuksen hoitoon keskittyvän Yhdessä vahvaksi -tutkimuksen käytäntöjä neuvoloissa niin uudet kuin vanhatkin terveydenhoitajat.

Voimaperheet-ohjelmien kertauskoulutukset on suunnattu niiden hyvinvointialueiden terveydenhoitajille, joilla ohjelmat ovat käytössä. Koulutuksiin voi liittyä suoraan alla olevista linkeistä eikä osallistuminen edellytä ilmoittautumista.

Voimaperheet-toimintamallin koulutukset

Lasten käytösongelmien ehkäisyyn kehitetyn Voimaperheet-toimintamallin kertauskoulutuksia järjestetään keväällä 2024 seuraavina ajankohtina:

Yhdessä vahvaksi -koulutukset

Raskaudenaikaisen masennuksen hoitoon ja tutkimukseen keskittyvän Yhdessä vahvaksi -projektin koulutuksia järjestetään hyvinvointialueiden terveydenhoitajille keväällä 2024 seuraavina ajankohtina:

HUOM! Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueelle järjestetään omat koulutukset. Lisätietoa ja tarkat ajankohdat osoitteesta voimaperheetpohde@utu.fi