Nuoret hoivaajat 3: Lapsen ja perheen tukeminen

MOOC-kurssi.

Mitä voin tehdä tukeakseni nuorta hoivaajaa ja hänen perhettään?

Nuoret hoivaajat -kokonaisuuden viimeisessä osassa opit nuorten hoivaajien tuen tarpeista ja merkityksestä sekä tunnistamaan, kohtaamaan ja tukemaan nuoria hoivaajia saaden käytännön työkaluja heidän kanssaan työskentelyyn. Ymmärrät paitsi hoivaajien, myös muun perheen ja sairastuneiden vanhempien tuen tarpeita sekä käytännön keinoja tukea heitä.

Opintojakso on osa kolmen verkkokurssin muodostamaa kokonaisuutta ”Nuoret hoivaajat”:

Yhteistyökumppanit:

Finfami_VarsinaisSuomi_logo

Joensuunseudunomaishoitajat-logo

Opintopistemäärä: 2 op
Opintojaksokoodi: SOTE0016
Lisätietoja opinto-oppaassa.

Avoin verkkokurssi, tutustu tästä!

Ilmoittautuminen

Mikäli haluat suoritusmerkinnän, voit ilmoittautua opintojakson suorittajaksi ja tehdä vaadittavat tehtävät oppimisympäristössä. Vain ilmoittautuneet saavat pääsyn opintojakson tehtäviin/tenttiin.

Voit ilmoittautua suorittajaksi kesätaukoa lukuun ottamatta vuoden ympäri. Suoritusohjeet saat ilmoittautumisesta seuraavan kuukauden ensimmäisellä kokonaisella viikolla. Poikkeuksena on tammikuu, jolloin suoritusohjeet lähetetään toisella kokonaisella viikolla ja heinäkuu, jolloin suoritusohjeita ei lähetetä. Opintojakson voit suorittaa itsenäisesti ympäri vuoden.

• Turun yliopiston tutkinto-opiskelijan ilmoittautuminen tehdään Pepissä opiskelijan työpöydällä, josta näet ilmoittautumisajat.
  • Avoimen yliopisto-opetuksen ilmoittautuminen tehdään ilmoittautumispalvelussa, josta näet ilmoittautumisajan ja opinto-oikeuden keston. Opintomaksu on 24 euroa. Lisätietoja avoimen yliopisto-opetuksen esittelysivulta.

Selaa opintojaksoja teemoittain