Liiketoimintaosaaminen sivistys-, sosiaali- ja terveyspalvelujen kontekstissa

Opintojakso on tarjolla tutkinto-opiskelijoille.Opintojakso on tarjolla avoimessa yliopistossa.

Haluatko oppia lisää sivistys-, sosiaali- ja terveyspalvelujen (sivisote) talouden tunnusluvuista, talouden suunnittelusta ja Seurannasta? Näiden lisäksi tällä kurssilla käsitellään sisäistä ja ulkoista markkinointia sivisote-organisaatioissa sekä yrittäjyyttä ja liiketoimintaidean jalostamista.

Opintojakson suoritettuasi hallitset keskeiset liiketalouden käsitteet ja periaatteet sekä ymmärrät ne sivistys-, sosiaali- ja terveyspalvelujen kontekstissa.

Opintopistemäärä: 3 op
Opintojaksokoodi: YH000048
Lisätietoja opinto-oppaasta

Ilmoittautuminen

• Turun yliopiston tutkinto-opiskelijan ilmoittautuminen tehdään Pepissä opiskelijan työpöydällä, josta näet ilmoittautumisajat.
  • Avoimen yliopisto-opetuksen ilmoittautuminen tehdään ilmoittautumispalvelussa, josta näet ilmoittautumisajan ja opinto-oikeuden keston. Opintomaksu on 45 euroa. Lisätietoja avoimen yliopisto-opetuksen esittelysivulta.

”Kurssi auttoi tutustumaan liiketoiminnallisen näkemykseen, joka ei yhteiskuntatieteiden opiskelijalle ollut niin tuttu.”
– Sote-akatemian opiskelija

Selaa opintojaksoja teemoittain